Formularz zgłoszenia serwisowego Warmtec

Aby zgłosić reklamację prosimy uzupełnić poniższy formularz.

Uwaga:

  • W danych klienta należy wpisać adres pod którym kurier odbierze uszkodzone urządzenie.
  • Do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest posiadanie potwierdzenia zakupu (paragonu lub faktury VAT). Prosimy o dołączenie skanu potwierdzenia zakupu jako załącznik do poniższego formularza lub dodanie KOPII dokumentu do paczki i wysłanie jej kurierem razem z reklamowanym urządzeniem.
  • NIE odpowiadamy za dołączone przez Państwa do paczek oryginały dokumentów.
Dane odbioru przez kuriera:
Dane urządzenia:
Wpisz 3 pierwsze litery nazwy i wybierz z listy
Dodaj załączniki:
Plik 1
Załącznik
Plik 2
Załącznik
Plik 3
Załącznik
Plik 4
Załącznik
Plik 5
Załącznik
* Do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest posiadanie potwierdzenia zakupu (paragonu lub faktury VAT). Prosimy o dołączenie skanu potwierdzenia zakupu jako załącznik do powyższego formularza lub dodanie KOPII dokumentu do paczki i wysłanie jej kurierem razem z reklamowanym produktem. Jednocześnie zawiadamiamy, że nie odpowiadamy za przesłane przez Państwa oryginały dokumentów.
* Dopuszczalne typy plików: gif, jpg, jpeg, png, doc, docx, xls, xlsx, pdf, txt, zip, ods, odt.
** Maksymalny rozmiar pliku to 20MB.
Klauzula informacyjna RODO
Administratorem Państwa danych osobowych jest WARMTEC Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane do celów związanych z naprawą gwarancyjną sprzętu będącego w posiadaniu użytkownika. Państwa dane osobowe będą przekazywane do firmy Emultimax sp. z o.o. z siedzibą w Zamościu, ul. Peowiaków 9 w celu realizacji usługi serwisowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do wykonania usługi. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści podanych danych, ich uzupełnienia i poprawiania.